Kampanj på Rullkniv QE

271 kr

Artikelnr: 001-1 Kategori:

Beskrivning

Rullkniv som är hemmafixarens bästa kompis

Vår senaste produkt, rullkniven S-CUT QE (Quick and Easy) har samma excellenta skäregenskaper som övriga modeller, men är lite enklare och tillverkad i glasfiberarmerad plast. QE levereras färdig för användning och precis som på övriga modeller roteras skärbladet när det blivit slitet för att få fram en ny skäryta. När det ”gått varvet runt” är verktyget förbrukat och lämnas till återvinning.

S-CUT QE är perfekt för dig som inte har behov av daglig användning av din S-CUT, men ändå behöver ett effektivt skärverktyg med jämna mellanrum. S-CUT QE är perfekt om du ska skära i material som markduk, presenning, krympplast och andra liknande material. Är du jägare? I så fall har ett antal av dina jägarkollegor upptäckt hur lätt och smidigt det är med buköppning och att lägga flåsnitt med en S-CUT. Varför inte bli en i det gänget?

Produkten finns för närvarande i blå och svart färg. Önskar du en annan färg? Kontakta oss och begär offert.

S-CUT QE kan kompletteras med väggfäste och/eller hölster. Tips: Köp QE i paket med väggfäste eller hölster och spara pengar!

För nerladdning

Produktblad