Rea!

Slut i lager

Kategori:

Beskrivning

Köp en röd rullkniv i QE-modellen och spara 40 procent!

Vi har ett begränsat antal röda QE som vi nu rear ut med 40 procents rabatt.

Vi erbjuder vår fantastiska rullkniv, S-CUT QE, i julens röda färg till kraftigt rabatterat pros. S-CUT QE (Quick and Easy) har samma excellenta skäregenskaper som övriga modeller, men är lite enklare i sitt utförande och tillverkad i glasfiberarmerad plast. Rullkniven levereras färdig för användning och precis som på övriga modeller roteras skärbladet när det blivit slitet för att få fram en ny skäryta. När det ”gått varvet runt” är verktyget förbrukat och lämnas till återvinning.

S-CUT QE är perfekt för dig som inte har behov av daglig användning av din S-CUT, men ändå behöver ett effektivt skärverktyg då och då. S-CUT QE är perfekt om du ska skära i material som markduk, presenning, krympplast, plast, läder och andra liknande material. För dig som bara behöver ett effektivt skärverktyg vid enskilda tillfällen räcker en S-CUT QE i flera år.

Rullkniv QE finns också i blått och svart som är standardfärger. De säljs nu med 30 procents rabatt. Även paketkombinationerna säljs till rabatterat pris. Med väggfäste och/eller hölster kan du se till att alltid ha din rullkniv lätt tillgänglig.